2010-05-30

ATC swap Darkroom Door


De voorbije week weer interessante post ontvangen uit Australië. In april nam ik deel aan de ATC swap "Anything goes" bij Darkroom Door (zie deze post) en nu heb ik in ruil 8 supermooie ATC's ontvangen. Het begin van een nieuwe verzameling!

Last week I received interesting mail from Australia. In April I joined the ATC swap "Anything goes" by Darkroom Door (see this post) and now I'm the owner of 8 beautiful ATC's. The beginning of a brand new collection! 




5 comments:

  1. Dat is een kleurig assortimentje en het lijkt me ook leuk om te kijken hoe andere knutselmiekes hun ATC's opbouwen. Het zal een toffe verzameling worden :o)
    Groetjes

    ReplyDelete
  2. Oh wat gaaf!!!Dat is mooi zeg...ik zat te kijken of een favoriet kon ontdekken...maar ik vind ze allemaal opzich heel byzonder!!
    Dat is nog eens een leuke ruil zou ik zo zeggen!!!(en ja,vd week weer een taart,een aquarium taart...mmm....)

    ReplyDelete
  3. hee anneke, wat leuk die atc's, dus je hebt er een verzamleing van :), altijd heerlijk om te zien wat anderen maken, dus geniet maar van deze pracht, groetjes van janine

    ReplyDelete
  4. Leuk zo'n swap!
    Ze zien er leuk uit, de ATC,s die je gekregen hebt.

    ReplyDelete
  5. so glad to see you have the feedburner sign up thingy...I just subscribed...I love your blog!!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!