2010-06-15

Fashion girl 1

Binnenkort zijn een paar jonge trendy meisjes jarig. Een paar kaartjes gemaakt met de "Fashion" sheet van Studio Art Stamps.
Ik heb dit kaartje ingestuurd voor de "Each Card Is Unique" challenge van deze maand. 

I made a few birthday cards for some young and trendy girls. I used the "Fashion" sheet by Studio Art Stamps.
With this card I join the "Each Card Is Unique" challenge of this month.



Paper: Graphic45 Times Nouveau & On the Boardwalk Collection
Inkpads: Distress Ink Bundled Sage, Vintage Photo, Fired Brick
Versafine Onyx Black
Sticky pearls colored with Adironcack Alcoholink #Meadow
 

16 comments:

  1. He hallo,deze is LEUK,echt helemaal super!
    Je kan aan jouw werk echt zien dat t helemaal bij elkaar gezocht is en dat het ook altijd past...kan je me volgen...hahah...je maakt hele mooie dingen!!
    Groetjes,Jolanda

    ReplyDelete
  2. Hippe kaart! Leuk voor die trendy meiden om te ontvangen van jou. Je hebt weer mooie combinaties van kleur en papier gebruikt!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  3. Heel erg mooi Anneke! Het is een schitterend geheel.

    ReplyDelete
  4. Wat zullen ze hier blij mee zijn! Leuk met de zigzag en het kantje en wat een bijzondere stempels:)

    ReplyDelete
  5. Ziet er mooi uit ik heb de stempels ook al vanaf het event klaar liggen om er wat mee te maken. Jouw kaart zet me denk ik toch aan het werk :-)

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt! Het papier past ook zo goed bij elkaar!

    ReplyDelete
  7. wat kun je toch leuke stempels krijgen, enig deze kaart weer, en wat een fantasie, ik word er een beetje jaloers van, hahahahaa, nee hoor ;)), maar ze zijn wel erg leuk groeten van mij

    ReplyDelete
  8. Ja, leuk die jurkjes. Weer heel wat anders dan mijn jurkjes.
    grt. Helmi

    ReplyDelete
  9. Die kaartjes zullen wel in de smaak vallen!

    ReplyDelete
  10. Ik vind ze helemaal geweldig! Was ik maar jarig, jong en trendy, ik zou er zo wel eentje willen ontvangen ;o)
    Groetjes

    ReplyDelete
  11. Heel mooi, prachtige stempels met een super kleurencombinatie

    ReplyDelete
  12. Erg leuk die jurkjes.
    Mooi kleurgebruik.
    Grtjs miek

    ReplyDelete
  13. ze zijn gaaf :) dit is zo'n stempel waar ik geen weg mee zou weten, als ik dan jouw kaartje zie zou ik zo naar de winkel hollen om zo'n lapje rubber...

    Leuke nieuwe look heeft je blog!

    ReplyDelete
  14. Wat een mooie kaart! Echt heel mooi gedaan ook met die stiksels, parels, knoopje, past allemaal perfect bij elkaar, super!

    ReplyDelete
  15. prachtige kaart met heel mooie kleuren!

    ReplyDelete
  16. Eén stempel meerdere keren gebruiken, één tekststempel, ja, past bij de challenge! :))

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!