2010-06-30

Swap with Hermine: book and canvas

Voor de swap met Hermine maakte ik een boekje.   
Ze wilde graag een boekje met een schaap erop, want schapen zijn haar lievelingsdieren. Ik heb Hermine's blog afgespeurd om een zicht te krijgen op haar favoriete kleuren en op mijn weg kwam ik veel groen en een beetje blauw tegen...En schapen, die heeft ze gekregen :)

For my swap with Hermine I made a booklet. She wanted a book with a sheep on top, because sheep are her favourite animals. While visiting her blog, I noticed she likes green and blue colors. So I made a green/blue book for her  with not one but 3 sheep on top of it :) 


Ik maakte reeds eerder een boekje met dit schaap op hier

I made a book with a sheep on top before here

Hermine maakt kaarten, halskettingen, canvassen, boekjes, vilten accessoires en nog duizend dingen meer! Ik vind haar werk prachtig en voor onze swap mocht ik van haar kiezen wat ik wilde (moeilijk), ik koos een canvas en dit is wat ik kreeg.
Ik ben er heel erg blij mee! Dankjewel Hermine!!

Hermine makes cards, necklaces, canvasses, books, felt accessories and a whole lot more! I admire her work very much and for our swap I could choose  between all those things. I chose a canvas but that wasn't an easy decision. This is what I received this week.
I'm very pleased with my new canvas, thanks again Hermine!

 

12 comments:

  1. Wat een SUPER swap is dit!!
    Ik denk dat jullie allebei heel tevreden zijn!

    ReplyDelete
  2. Wat een ontzettend leuk swap idee! Jullie hebben er allebei iets moois van gemaakt. Jouw boekje is weer super mooi, mooi gebonden, mooie kleurenharmonie!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  3. WOW wat een super swap .
    Je boekje heeft echt prachtige kleuren ,heel erg mooi!

    ReplyDelete
  4. Ik had jouw boek al gezien op de site van Hermine. Wat een mooi boek is het geworden. Tot in de details prachtig!

    En jij hebt er ook iets heel moois voor terug gekregen zie ik.

    ReplyDelete
  5. oh,je boekje is mooi!!!geweldig weer en ik vind het canvas ook super,een goede deal zou ik zo zeggen!!!

    ReplyDelete
  6. Geweldige deal! En je hebt weer veel aandacht besteed aan het boekje, tot in alle details. Allebei blij :)

    ReplyDelete
  7. Nou jullie boffen beide vind ik, dit boek is ook weer prachtig en de kleuren vind ik erg geslaagd, mooi hoor, maar die canvas is ook erg apart, heerlijk toch zo dit swappen met kopje vind je ook niet :)) geniet er maar van meid, krijgt vast een mooi plekje. groetjes van Janine

    ReplyDelete
  8. Looks like you two had a great swap. I just love your book and this sheep....is there anywhere on the web where we can find this freebie of the sheep that you use?

    ReplyDelete
  9. Wat een geweldig mooi boek heb je gemaakt voor Hermine, prachtige koeienafbeeldingen en prachtige kleurencombi, echt super! En een mooie canvas heb je teruggekregen, super hoor!

    ReplyDelete
  10. Hi Anneke,,thanks so much for coming by my new blog and leaving comments. Much appreciated :)
    I tried to email you from your blog but cannot send for some reason....please email me at
    csgalerie46 (at) googlemail (dot) com......thanks:)

    ReplyDelete
  11. Hoi Anneke,

    Terug van vakantie, zie ik meteen een nieuwe look op je blog!
    Leuk!
    En meteen weer een gaaf boek.
    Leuke swap.
    De rest moet ik nog gaan bekijken, groetjes.

    ReplyDelete
  12. wat een leuke swap!! prachtig canvas heb je gekregen en je boek is geweldig!!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!