2010-06-04

Zoo


Tijdens een trip in het noorden van Frankrijk de "Cerza Zoo" in Lisieux bezocht. Dit is een unieke zoo, de dieren hebben er veel ruimte. Er zijn bijna geen kooien te zien, wel veel grote weiden. Dat houdt wel in dat er stevig gewandeld dient te worden :)
De foto's heb ik toen aan de kant gelegd met de bedoeling er ooit eens een boekje van te maken (heb zo nog massa's foto's..). Dat is er nu dus van gekomen. De aanleiding: ik botste in de Pipoos op het papier "Animal Crackers".
Bij nader inzien zijn de ringen wat aan de grote kant. Misschien is dat zo slecht nog niet, het boekje is nogal dik geworden.






 


During a holiday in the northern of France, we visited the "Cerza Zoo" at Lisieux. There are almost no cages over there, that makes the zoo very special. The animals have a lot of space, they stay in extensive meadows. It involves a lot of walking if you want to visit that zoo :)
I left the pictures aside, at that time, with the intention of  making a booklet some day. That's what I managed to do now. The occasion: I ran into the paper  "Animal Crackers".
On second thought, the clips look huge. Maybe that's not a bad thing because the booklet turned out quite thick. 

 

8 comments:

  1. een echt fotoboek wat je in je handen kunt houden heeft toch zoveel meer dan een digiboek, dat vind ik tenminste, dus ik geniet weer met volle teugen van je boekwerk meid. fijn weekend, grusse van mij

    ReplyDelete
  2. Het ziet er echt prachtig uit, Anneke! Het papier is erg toepasselijk!

    ReplyDelete
  3. ZÓÓ!!! Dat is een prachtige herinnering die je op een mooie manier gevangen hebt. Ik verheug me erop wat je met je massa's andere foto's gaat doen :) Dank voor al je lieve berichtje op mijn blog, ja ik mis snow patrol een beetje, kon iedere dag maar zo goed zijn ;)) Fijn weekend!

    ReplyDelete
  4. Geweldig mooi,de grote ringen zijn handig in dit geval!Beschadigt de boel tenminste niet.
    Mooie foto's...ik heb zo'n zwarte zwaan voor mijn deur in de waal gehad....ik vond m zo eng!!Op de foto istie geweldig!Mooi geheel!
    Fijn en zonnig weekend,Jolanda

    ReplyDelete
  5. Wat een leuk boek!
    Een mooie herinnering.
    Mooie foto's heb je gemaakt...

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke foto's bij dito papier! En zo is het een heel leuk boekje geworden. Als je dan tegen dat papier aanloopt weet je ook meteen wat je er mee gaat doen, super leuk geworden!
    Groetje van Yvon

    ReplyDelete
  7. Dat lijkt wel mozaïek, wat een mooie herinnering.
    Groet, Helmi

    ReplyDelete
  8. De foto's zijn te mooi om in een doos of alleen digitaal te bewaren. 't Is een prachtig album geworden. Grote ringen, dat vind ik nu net mooi :)

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!