2010-09-09

Butterfly Book

Ik vond deze week  weer veel leuke post in mijn brievenbus. Ik kreeg van Anette dit supermooie vlinderboekje kado, ik won immers haar "loslaat" actie! Anette heeft een inspirerende blog, meer dan de moeite om er een kijkje te nemen!

More nice mail in my letterbox this week. Anette sent me this beautiful butterfly booklet.  
She has a very inspiring blog, go over there and take a look, you won't regret.

Met deze doos voor tijdschriften won ik in juli een prijs bij Inkurable Stampers. Vandaag kreeg ik het beloofde pakje toegestuurd uit Australië, een set 'goodies' van "The Stamping Queen"
With this magazine holder I won a prize at Inkurable Stampers last July. 
Today, I received a parcel from Astralia, some goodies from "The Stamping Queen"
Thanks Sarah!

8 comments:

  1. Ja tof als de postbode een pakje brengt hé! Inderdaad Anette maakt toffe dingen ik volg haar al een tijdje. En nog proficiat met je prijs helemaal uit Australië!!

    ReplyDelete
  2. Leuk hè, zulke pakketjes! Daar ga je vast weer mooie dingen mee maken, veel plezier ermee!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  3. wat een bofkont ben je toch :)) maare eerlijk is eerlijk tegen jouw boeken en dozen kan niemand op!!! Proficiat meid, je kreeg prachtige kado's

    ReplyDelete
  4. Mooie post,daar worden we zo vrolijk van he!!Super!
    Veel plezier ermee.

    ReplyDelete
  5. You had a super mail day didn´t you!! Love the butterfly book...and ahhh look at the goodie bag from Inkurable...good for you!!

    ReplyDelete
  6. Leuke post!
    Gefeliciteerd met dit alles!

    ReplyDelete
  7. Wat ontzettend leuk, die postbode gaat vast denken dat jij verliefd op em bent...(ik stel me zo een grote glimlach op jouw gezicht voor terwijl hij (ik vergeet, voor het gemak, de postbezorgSTERs) zulke dingen bij je aflevert..)

    Genieten!!
    Het is je van harte gegund!

    ReplyDelete
  8. Wat geweldig om zulk moois in je brievenbus te krijgen, veel plezier ermee!
    xxDebbie

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!