2011-02-27

Twenty Ways to...

Ik heb een aantal van de manieren waarop ik touwtjes, lintjes, kraaltjes, knoopjes... op kaarten bevestig gebundeld in één post, met andere woorden een overzicht gemaakt van mijn 'gefrutsel' van het afgelopen jaar :)
Elke foto is aanklikbaar en brengt je naar de desbetreffende kaart.

I often receive a lot of comments on the way I use cord, ribbon, thread, beads, buttons... on my cards.  I thought it would be nice to gather them in one post, to make a retrospective summary of my 'fiddling' :)
 Each photo should be clickable and brings you to the original blogpost. 



24 comments:

  1. Bellissimi colori creazioni stupende ...le adoro !!
    ;-)ciao mary

    ReplyDelete
  2. Hoi Anneke, de spring one werkt de link niet ☺ maar wat ben ik blij met je bijdrage, ik moet je eerlijk zeggen dat ik er al een paar heb gebruikt van je, want je bent daar een kei in, ik hoop niet dat je dat erg vind? Ik vind het zo mooi om al deze kaarten zo nog eens te zien. Ze zijn orachtig, dit is bijna een boekje meid ☺ Prachtig, groeten van mie. Janine

    ReplyDelete
  3. wat mooi,als jewerk zo te zien doet me watertanden....ooozzzooo mooi!!
    En mooi geknoop!
    Fijne dag!!

    ReplyDelete
  4. great idea...the way you use all those embellishments is so creative

    ReplyDelete
  5. Wat een ontzettend leuk idee om ons te verwennen met zo'n overzicht van "frutsels" van jou! Bedankt dat je alles zo mooi bij elkaar hebt gezet. Als overzichtje ziet het er trouwens ook erg leuk uit1
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  6. I really admire how you use embellishments so thanks for sharing this fabulous selection! Jo x

    ReplyDelete
  7. Jij bent zo vindingrijk met knoopjes en andere frutsels! Heel leuk om hier zo'n overzicht bij elkaar te zien!! Mooie collage!
    Dankjewel!!

    ReplyDelete
  8. Wat ben jij handig met knoopjes maar ook met de computer!
    Dat mag je me toch eens uitleggen hoe je dat doet met die foto collage .

    ReplyDelete
  9. wat een supermooie collage zo! Helemaal jou en je oog voor details is hier zo goed zichtbaar, geweldig gewoon!
    xxDebbie

    P.S. ook wil wel graah weten hoe je zo'n mooie collage voor elkaar krijgt in een blogberichtje!

    ReplyDelete
  10. Dat ziet er allemaal mooi uit,
    vele leuke ideeën.

    ReplyDelete
  11. wat een pracht van een collage met jouw mooie detailwerk. Bedankt om ze allemaal eens bij elkaar te zetten, handig!

    ReplyDelete
  12. Wat een mooi overzicht! Ik wist al dat je leuke dingen doet met knoopjes en touwtjes enzo, maar je bent ook gewoon heel handig met de computer. Ik zou in ieder geval niet weten hoe je dit doet, de kleine fotootjes en de linkjes?!

    ReplyDelete
  13. Leuke collage!
    Leuk om alle details zo goed te kunnen zien.
    En hoe je zo'n collage maakt....?

    ReplyDelete
  14. Ik kom hier via Sproets blog !! wat maak jij leuke dingen ! ik ben dan ineens je 101 ste volger geworden, jippie !!! blij dat ik je gevonden heb hoor !
    bedankt voor de vele tips,ik kom zeker nog wel eens terug !
    groetjes, martina
    x

    ReplyDelete
  15. Wat een mooie verzameling zo bij elkaar! Ziet er pachtig uit!

    ReplyDelete
  16. Such a wonderful post!
    Hugs Hanne

    ReplyDelete
  17. Dit is toch geweldig om naar te kijken. Het nodigt uit om elke kaart aan te klikken (dat heb ik dan ook gedaan). Wow, wat maak je toch mooie dingen (wist is natuurlijk al, toch is het gaaf om zo te zien)!!!
    groetjes Judith

    ReplyDelete
  18. Wow, this is wonderful! I found this post from Stamping Matilda. Thanks so much for sharing your techniques.

    ReplyDelete
  19. I want to know how in heaven did I ever miss this post. Love your buttons and things...they all look great!

    ReplyDelete
  20. op zoek naar wat inspiratie heb ik ze allemaal nog eens bekeken, wat een juweeltjes :)

    ReplyDelete
  21. visiting from Dymphie's blog
    thank you for sharing this fantastic array of creativity...gorgeous colors and more ... so very inspiring!
    oxo

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!