2011-03-10

Painting a Bird

Eerst zag ik een video over het schilderen van vogels bij Zorana. Daarna bespeurde ik zo'n vogel(s) bij Jolette en Godelieve. Dus het 'vogeltjes-schilderen' kwam op mijn 'to do' lijstje te staan. Hier mijn eerste poging. 

First I saw a video on 'how to paint birds' at Zoranaland. After seeing Jolette's and Godelieve's  painted birds on their blog, I had to try it myself. Here is my first attempt.

De vogel met acrylverf geschilderd op papier met canvas structuur.

Painted the bird with acrylic paint on canvas textured paper.

Bijpassende scraps gezocht in mijn voorraad. Op een vierkante kaart geplakt en overstempeld met een grote achtergrondstempel. Hierop het vogeltje geplakt.

Looked through my supplies for some scraps. Glued these on a square card and stamped this background with a big text stamp. Stuck the bird onto this background.

Stamps
Darkroom Door: French Script Background
Art Journey: Tree (sentiment)


24 comments:

  1. And this is your first attempt - WOW.Can't wait to see more!

    ReplyDelete
  2. Leuk om te doen he?
    Maar jij maakt er wel weer een super speciaal kaartje mee!
    Mooi!!!

    ReplyDelete
  3. Wat een prachtig kaartje met dat gave vogeltje, Anneke!

    ReplyDelete
  4. Wonderful card, loooove the bird..the wings are perfect!

    ReplyDelete
  5. oooh wat mooi zeg,dat rood spat eraf! Heel mooi!
    Fijne dag!

    ReplyDelete
  6. wat een beauty, echt prachtig hoor.

    ReplyDelete
  7. Supermooi, Anneke! Knap gedaan hoor die vogel!

    ReplyDelete
  8. wat een mooi schattig vogeltje, zo knap dat je dat zomaar schildert, petje af!

    ReplyDelete
  9. Prachtige kaart! En je vogel is super hoor, erg mooi gedaan!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  10. Gorgeous shade of vibrant red....love the color combination too. Great card!

    ReplyDelete
  11. Dit kan jij dus ook!!!
    Prachtig geworden!
    groeten van Tineke

    ReplyDelete
  12. Helemaal top Anneke, petje af hoor!

    ReplyDelete
  13. Ik hou zelf niet zo van dit soort verrassingen, hoop werk, maar ik zal het netjes doorgeven - kijk maar even op mijn blog.

    ReplyDelete
  14. Ik juich het toe hoor, dat je een to do lijst hebt!! Heel erg goed gelukt zeg, jouw vogeltje!! En je vorige kaartje maakte me ook al blij met de vrolijke kleuren :)

    ReplyDelete
  15. At first I thought it was my bird and was confused! Love how you created it! The colors and the little bird sing a beautiful melody together. xo

    ReplyDelete
  16. Oh, wat mooi! Alsof het je zoveelste vogeltje was dat je gemaakt hebt, prachtig! Heel mooie kleuren, mooie details, heel erg mooi, complimenten!

    ReplyDelete
  17. Wat een leuk vogeltje! Heel mooi!
    Ik zie ineens overal op blogs leuke vogeltjes verschijnen. Op mijn to-do list staat nu ook en vogeltje. Ik moet het ook proberen.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!