2011-10-02

Memories

Een boekje gemaakt voor een collega die recent met pensioen ging. Het meet 15 op 15 cm. In het boekje zitten 30 foto's, digitaal gescrapt en afgedrukt op fotopapier.

I made a booklet for a colleague who recently retired. It measures 6 x 6". There are 30 photos inside. Did some digital scrapping and printed the lay-outs with my home printer.

De kaftjes versierde ik met handgeschept papier en het boekje is ingebonden met de bind-it-all.

I decorated the covers with handmade paper and did the binding with my bind-it-all.

Chipboard letters 

Aan papierrestjes geen gebrek na dit project :)

A bunch of leftovers from this project :)

7 comments:

  1. wat leuk dat bindding, je hebt ook alles in huis geloof ik hé? Een wonderland voor knutselaars, hihi. Een erg leuk kado voor je collega, dat handgeschept papier is prachtig!!

    ReplyDelete
  2. Zo een mooi en persoonlijk cadeau heeft ze vast geen 2e keer gekregen. Heb je het papier zelf geschept?

    ReplyDelete
  3. Een prachtig album Anneke!! Een mooier kado kan je volgens mij niet krijgen aan 't einde van je loopbaan, een boek door een collega gemaakt, en gevuld met herinneringen.
    Mooi kleurenschema, met dat beetje groen.
    Jou kennende moet het er ook binnenin helemaal TOP uitzien, met leuke foto's.

    ReplyDelete
  4. Soms denk je?! Hoe kan het dat ik dit blog niet eerder heb ontdekt?! Nou dat dacht ik toen ik je interview op BlogBlom las! Wat leuk!! en wat maak je een gave originele dingen!! Helemaal top!
    Ga je lekker volgen, want hier wil ik van op de hoogte blijven!
    Groetjes Cornelie

    ReplyDelete
  5. Wonderful Anneke, your booklet looks so beautiful.

    Hugs
    Anke

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!