2012-04-02

Tag For Cornelie

Dit label maakte ik voor de verjaardag van Cornelie en tevens voor de eerste verjaardag van haar blog Colorful Cornelie.
Proficiat Cornelie!

I made this tag for the birthday of Cornelie and for the first blog anniversary of her blog Colorful Cornelie.
Congrats Cornelie! 

De dots gestempeld met StazOn 'Teal Blue' en bewerkt met gesso.

I stamped the dots with StazOn 'Teal Blue' and put a layer of gesso on top.


De randen hier en daar bewerkt met gesso en een template. Het reliëf na droging lichtjes gekleurd met stempelinkt.

I used gesso and a template to add some structure at the edges of the tag. After drying I colored the edges with stamping ink.

Ik vond een bijpassende inchie tussen de 'Garden Inchies'. Er een cirkeltje van gemaakt.

I looked for a matching inchie in the 'Garden Inchies' tin. Made a circle of the inchie after stamping.

Stamps Darkroom Door:
Etched Flowers
Garden Inchies
 Polka Dots Background Stamp

Bazer Designs Template by The Crafter's Workshop
 'Mini Pointy Circle'

32 comments:

  1. Je weet me telkens weer opnieuw te verrassen met leuke dingen!!!
    Wat een prachtige Tag!
    Super mooie details Anneke....en die kleuren...prachtig!

    ReplyDelete
  2. Tot in de details magnifique. Groetjes, Marleen.

    ReplyDelete
  3. Een schitterende, tot in de details een prachtige tag! Complimenten!!

    ReplyDelete
  4. Hallo Anneke,
    Ik zag je tag al in het rijtje staan bij Cornelie. Wat mij betreft sta jij zeker in de top 3. Je maakte weer een PRACHT exemplaar! En van je foto's geniet ik ook altijd zo zeer!
    Heel fijne avond,
    groetjes, Judith

    ReplyDelete
  5. Lijkt me heel leuk om zoiets moois in je brievenbus te vinden!

    ReplyDelete
  6. Wat weer een heerlijke label met lekkere frisse kleuren. Is de bloem ook een stempel ? X

    ReplyDelete
  7. Wow ik vind 'm zo gaaf! Die kleuren zijn geweldig bij elkaar!

    Groetjes, angèle

    ReplyDelete
  8. Mooi is ie geworden en kleurig ook. Top klasse.

    ReplyDelete
  9. Ik heb gewoon een echte Anneke ontvangen, haha!! Heel erg mooi, en heel erg bedankt!!
    Groetjes Cornelie

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. Wat een mooie tag daar zal de jarige vast blij mee zijn....en wat een mooie details, ik kom weer ogen te kort!!

      Delete
  11. gorgeous...love the circle tie and the circle details...wonderful!!!

    ReplyDelete
  12. Een prachtige Label!!! Wat een mooie details en het staat weer zo mooi op de foto!!

    Groetjes Judith

    ReplyDelete
  13. Prachtig!! al die details, mooi geworden!

    ReplyDelete
  14. Mooie tag! Dat kleurgebruik is echt je "handelsmerk", erg mooi!

    ReplyDelete
  15. ik voeg mijn commentaar bij de rest van alle positieve klanken: prachtig in alle opzichten.
    De jarige heeft inderdaad een échte Anneke gekregen. Anneke met een hoofdletter!!

    ReplyDelete
  16. Wat een gewaagde kleurencombinaties zie ik hier op deze heerlijk vrolijke tag.
    Je zet mensen aan het denken om uit hun veilige comfortzône te stappen.
    Groetjes Gery

    ReplyDelete
  17. Wauw, deze kleuren knallen echt van m'n scherm af! Mooi gemaakt!!
    Groetjes, Wendy

    ReplyDelete
  18. Echt super Anneke, en zo lekker gekleurd :0))

    ReplyDelete
  19. Ik vind het een waar kunstwerk Anneke! Ontzettend mooi van kleur, compositie en erg leuke details zoals het kettinkje met kraaltjes en bloem. SUPER!

    ReplyDelete
  20. Bright and sassy colors for Spring, loving it. xox

    ReplyDelete
  21. een colorful tag voor colorful Cornelie, prachtig!!!! Het oranje springt er echt vanaf, wat heerlijk fleurig! En het gebruik van gesso en van de templates is natuurlijk helemaal top. Práchtige tag!!

    ReplyDelete
  22. En inderddad erg fleurig, kleurijk, geweldig leuke tag, ze boft hoor!!

    ReplyDelete
  23. Wat een super mooi label! Ik denk dat Cornelie er super blij mee zal zijn.
    Gezellige dag nog en groetjes,
    José

    ReplyDelete
  24. Ik heb, nu het vakantie is, jouw blog eens aan mijn oudste kleindochter laten zien. Ze mocht zelf eens op ontdekking gaan
    Ze is negen jaar.
    Ik hoorde wow, mooi cool ....
    Ik denk dat ze al even enthousiast is als haar grootmoeder

    ReplyDelete
  25. As always Anneke, I love your work. I always admire your use of colour :o)

    ReplyDelete
  26. Prachtig Anneke ! Mooie achtergrond en een lekker heftige kleur combi ! Super !

    ReplyDelete
  27. WOW Anneke your tag is so beautiful.

    Hugs
    Anke

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!