2014-03-23

Pansies

Fotostempels afdrukken is niet makkelijk maar deze keer vind ik het behoorlijk gelukt :) Gestempeld op glanzend papier met Distress Inkt en een beetje water verneveld op de stempel voor het afdrukken. 

In my opinion Photo Stamps aren't the most easy stamps to work with but I'm happy with the result this time :)
I stamped the 'Pansies' Photo Stamp with Distress Ink on glossy paper. Sprayed some water on top of the inked stamp before stamping.

Deze viooltjes gestempeld met Distress Ink 'Seedless Preserves' en 'Ripe Persimmon'.

Did the stamping with Distress Ink 'Seedless Preserves' and 'Ripe Persimmon' here.

Lintjes en een 'enamel dot'.

Ribbon and an enamel dot.


Hier de combinatie 'Ripe Persimmon' en 'Picked Raspberry' gekozen.
Beide kaarten geplakt op een 'Plaid' achtergrond.

Used 'Ripe Persimmon' and 'Picked Raspberry' here.
Glued both cards on a 'Plaid' background.

Worn Lipstick, Ripe Persimmon, Picked Rasperry...op een geverfde ondergrond.

Worn Lipstick, Ripe Persimmon, Picked Rasperry...on a painted background.

Stamps Darkroom Door:
Plaid Background Stamp
Pansies Photo Stamp

Justjohanna (van harte)
Crafts & Things (gelukkige verjaardag)

16 comments:

  1. Wat een leuke kaarten! Mooie kleurtjes heb je gebruikt!

    ReplyDelete
  2. Erg mooi! Ik vind de stempels inderdaad goed gelukt ;-)
    Groetjes Debby

    ReplyDelete
  3. Inderdaad, heel goed gelukt, mooie serie

    ReplyDelete
  4. Wat een bijzondere kleur combi. Heel mooi geworden.
    Groetjes Anneke.

    ReplyDelete
  5. Het is weer prachtig. Ik ben zo "gek"
    op de kleuren die jij gebruikt.
    Fijne dag en groetjes Marja


    ReplyDelete
  6. Wat een zomerse kleuren, krijg nog meer zin in de zon op deze manier! Mooie kaarten, groetjes Joyce

    ReplyDelete
  7. Super! Vrolijke kleurtjes. Kan niet kiezen welk kaartje ik het mooiste vind. Gelukkig hoeft dat ook niet ;)
    Groetjes, Ellen

    ReplyDelete
  8. Hoe doe je dat toch? Zoooo mooi weer!!

    ReplyDelete
  9. Wat mij betreft zijn dit 3 prachtige kaarten!
    Groetjes, Ann C

    ReplyDelete
  10. Een lieve reeks kaarten, lijken erg op mijn viooltjes in mijn terraspotten:)

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!