2015-07-01

Bloomin' Doodles #1


En ik ga verder met het tekenen van bloemetjes....Een leuk werkje voor de zomer, ik kan het overal doen en heb er niet veel nodig.
Aan de linkerkant zie je bloemen geïnspireerd op dingen uit mijn omgeving - zie foto's hieronder.

I continue drawing flowers....I love sketching and doodling during summer. There are very little supplies needed and I can do it anywhere.
On the left: flowers inspired by things from my living space - see pics below.

Rechts de bloemen opnieuw getekend maar nu met extra details/doodles.

On the right: the same flowers with extra details/doodles.






Ik vond op mijn vakantie in Engeland dit mooie tekenboek.

I spotted this beauty during my holidays in the UK.

Stevig papier en vooral heel mooi ingebonden :)

I love that binding :)

Inspiration:

4 comments:

  1. Het tekenboek is zeker schitterend ! En je inspiratie....die schaal en dat blikje......kwijl,kwijl.
    En wat je zegt, heerlijk om te doodlen en je kunt het overal doen met weinig middelen, ze zijn prachtig geworden !
    Nog veel doodle en bloemen plezier !

    ReplyDelete
  2. Wow, héél mooie bloemen, zowel de eenvoudige als de doodles ! En de binding van de boek is inderdaad heel knap ! Een boek om te koesteren.

    ReplyDelete
  3. Je doodles zijn gaaf! Heerlijk om zo bezig te kunnen zijn en met weinig materialen toch iets heel moois te kunnen maken !

    ReplyDelete
  4. Prachtige bloemen, heel mooi ! En een mooi souvenir van je reis, een super tekenboek ! Groetjes Enny

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!