2015-07-05

Update

Zomer of niet, het is druk bij de stempelmerken.
Deze week komen een nieuwe reeks stempels uit bij PaperArtsy. Vanaf deze avond worden ze voorgesteld op hun blog. Ik mocht voorbeelden maken met een nieuwe stempelset van Emma Godfrey.
Morgenavond zijn ze hier te zien.

From this evening on PaperArtsy will present their new stamps on the blog. Emma Godfrey asked me to make some projects with one of her new sheets. 
Come back tomorrow evening for more...

En ook bij Darkroom Door zijn mooie nieuwe stempels uit - KLIK
Ik kreeg een paar sheets toegestuurd om voorbeelden mee te maken. Die zullen op de blog van Darkroom Door en hier te zien zijn in de loop van de maand juli. 
Hou het in de gaten :)

Darkroom Door has some brand new stamp too - CLICK  
Rachel sent me a few sheets to make samples with. 
There will be more on Darkroom Door blog and here on my blog during the month of July.
Stay tuned :)

Voor Craft Stamper ging ik aan de slag met 'Becca', een stempel van IndigoBlu. Ik maakte een boekje, kaart en tag.

For Craft Stamper I made a booklet, card and tag with 'Becca', a stamp by IndigoBlu.


3 comments:

  1. Jij hebt het hartstikke druk! Zoveel nieuwe stempels waar je mee mag werken. Moet vast heel leuk zijn om te doen. Resultaat zier er prachtig uit!

    ReplyDelete
  2. Wow, ben al benieuwd naar die nieuwe stempels en zeker naar de nieuwe Craft Stamper, met jouw creaties ! Groetjes Enny

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!