2015-09-29

CAS #2

Even een 'herfstkaarten pauze' om verder te gaan met de reeks 'clean and simple'.

I've put the fall cards on hold for a while to continue with the clean and simple cards.

Een kleine pons en een woordstans in de hoofdrol.

The supplies: a mini punch and a word die.

Zo'n 'dun' woord kleven is niet makkelijk. Ik testte een paar mogelijkheden uit.
Hier gebruikte ik zelfklevende stansfolie van Marianne Design, dat gaat natuurlijk heel makkelijk :)

Attaching a word like this isn't that easy. I tried out a few possibilities.
For this card I used self-adhesive die cut foil, easy peasy :)

Maar ik wilde ook wel gewoon papier gebruiken of restjes geverfd papier.

But of course I wanted to use cardstock and scraps for my die cuts as well.

Via stampingmathilda leerde ik de Xyron kennen, een heel eenvoudige sticker maker.
Eerst een strookje papier zelfklevend gemaakt door het door de Xyron te halen en het daarna samen met de stans door de Cuttlebug gehaald.

I learned about the Xyron sticker maker through stampingmathilda. I first 'stickered' strips of paper, then ran them through the Cuttlebug together with the word die.

De boompjes ponste ik uit goudpapier, merry werd geëmbossed.

I punched the trees out of golden cardstock, heat embossed the word 'merry'.

Nog een andere variatie.

Another variation.

En helemaal ton sur ton.

And a tone on tone one.

Stamp Hero Arts: CG877 Merriest Christmas Wishes 
Memory Box Craft Dies: 'Christmas Script'

8 comments:

  1. Ik vind ze mooi! Met heel weinig toch zeer sprekende kaartjes maken, gaaf!

    ReplyDelete
  2. Heel mooi en stijlvol !
    Groetjes, laurette

    ReplyDelete
  3. Geweldige CAS-serie! Mooie woordstans heb je gebruikt. Het wit gestempeld 'merry' op wit vind ik prachtig staan.

    ReplyDelete
  4. Zo leuk deze reeks, ik kan niet kiezen ;-)
    Groetjes
    Ilse

    ReplyDelete
  5. Super mooi! Ik hou van CAS en veel wit

    ReplyDelete
  6. Superfijne lettertjes om op te plakken! Wel heel mooi allemaal.

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke kerstserie!! Gr. GZ

    ReplyDelete
  8. Helemaal CAS en zo mooi, en zoveel variatie, fantastisch ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!