2017-08-06

Tag



On this tag I used 2 of the brand new Darkroom Door stencils.

Dit label maakte ik met 2 van de nieuwe Darkroom Door stencils.

I started by coloring a kraft tag with paint. Next I sponged through the Small Circles and Small Crackle stencil using white, pink and fuchsia paint. 

Ik werkte op een kraftkleurig label. Eerst verschillende kleurtjes verf aangebracht. Daarna gesponst doorheen de Small Circles en Small Crackle stencil met witte, roze en fuchsia verf.

I overstamped the background with a flower from the Fine Flowers Vol 2 stamp set.

Overstempeld met een bloem uit de Fine Flowers Vol 2 stempel set.

Stamps & Stencils Darkroom Door: 

8 comments:

  1. Wow, wat een prachtige tag, die kleuren zijn zo fris en mooi, en die stencils zijn super ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  2. Mooi, kleurrijk, vrolijk label; lijkt bijna een kadootje !

    ReplyDelete
  3. Deze zijn lekker fleurig!
    Ik plaatste gisteren mijn eerste zelf ingebonden boek en ik moest aan jouw denken met je mooie art journals. Boekbinden dat kun jij vast ook goed.
    Xx

    ReplyDelete
  4. Ben fan van jouw kleurrijke laagjes. Supermooi weer.

    ReplyDelete
  5. Ik sluit helemaal aan bij de anderen hierboven. Dit is weer super mooi.
    Groetjes Marja

    ReplyDelete
  6. Wat een mooie tag. Leuke kleurtjes heb je gebruikt.

    ReplyDelete
  7. Stunning tag! The colours are incredible and I love the stencilled details.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!