2017-11-20

Shades of White

Tonight I have a new blogpost over at the PaperArtsy blog. For the current topic 'Shades of White' I created a wintery scene in a shadowbox. 

Vanavond ben ik weer te gast op PaperArtsy blog met een nieuwe blogpost. Voor het thema 'Shades of White' maakte ik een winters landschapje in een 'shadowbox'. 

On the background I created a grid pattern made of inchies. 

Op de achtergrond een raster gemaakt van inchies. 

For the trees I used the same paper as on the background. I added paint, stamping, embossing powder, glass bead gel...

Voor de bomen hetzelfde papier gebruikt als voor de achtergrond. Bewerkt met verf, stempels, embossingpoeder, glass bead gel...

I decorated the box with fluffy yarn.

De box omwikkeld met pluizige wol.


The mini globe and tree, the deer and the token are from the Ideo-logy collection by Tim Holtz.

Rendieren, mini stolp en boom en het metalen rondje komen uit de Ideo-logy collectie van Tim Holtz.

For more details on how I started this project, please hop over to the PaperArtsy blog. 
HERE  

Ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje gaan nemen op de PaperArtsy blog. Daar vertel ik onder andere hoe ik aan een project zoals dit begin.

7 comments:

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!